Breaking dawn

Julia Persson / 18 Januari, 2014 - 00:38 / Allmänt

Sista filmen i mitt och Johannas något utdragna filmarathon är nu avklarat! Lika mycket feelings varje gång vi ser Breaking dawn part 2. Ja, det är okej att kalla oss nördar. Måste nog ta och sträckläsa alla böcker igen tror jag haha. 
Har totalt tappat räkningen på hur många gånger jag gjort det, galet😳 dom slutar aldrig vara bra asså😨 

Iallafall, nu ska jag sluta babbla om det. 
Blev lite ändringar i schemat idag, åkte till emporia med en gång istället för at åka till Ninja. 
Jag och Hanna lullade runt där ett tag, käkade och skrattade massor såklart. 
Stannade inte så länge för jag var tvungen att fixa hos Ninja. 
Det var bara Lena där så sent men hon gick in och red i ridhuset så jag var heeeeelt själv där. 
Tycker det är så skönt att kunna göra allt i lugn och ro, det är då jag får mina såna deeptankar på riktigt. Kände att jag fick lite utklurat i hjärnan (tror jag) 
Ryktade hursomhelst Ninja länge och masserade henne, sen fick hon såklart slickgodis och jag smörjde in hennes "torra" fläckar med kokoskrämen jag har till päls, man och svans. Luktar supermycket men verkligen det bästa man kan ha om man vill återfukta ordentligt! 
Gick med henne lite i ridhuset innan hon fick äta kvällshö och kraft i lugn och ro. 
Nu sitter jag här hos Johanna och lyssnar lite på musik! 
Imorgon blir det bättre uppdatering! Promise. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: