Duktigt värre

Julia Persson / 16 Januari, 2014 - 22:54 / Allmänt

Hade fullproppat schema efter skolan idag med både mattehjälp och hoppträning så hann inte ta mig iväg  till gymmet...insåg också att mitt schema inte är så flexibelt med tanke på att jag slutar 14.35 och ska till Ninja direkt då, rida och mocka & sen hem och byta om för att möta upp Hanna vid bussen runt 4-tiden.
Så däääärför sticker jag och tränar imorgon innan skolan. Alltså kl 6...
Går upp halv och hoppar i träningskläderna och tar med min fullproppade väska som jag duktigt nog fixade ikväll, så jag slipper det i morgontrötthetsdimman (phu, vilket ord) och tar med mig något helt galet. 
 
Sticker vidare till skolan direkt efter det och kör igenom ett Spanska-glosförhör, ett matteprov och ett geografitest på So´n. Sen efter det tror jag bara att vi har en 45-min rast och engelska. Trevligt, trevligt. 
Men ska jag orka upp nu...så borde jag verkligen stänga ner datorn och allt som hör det till. 
Hoppas ni får en bra dag imorgon! 
 
Min fina busknasbebis<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: