Finally!

Julia Persson / 14 Januari, 2014 - 15:13 / Allmänt

ååååååh vet ni!?!? NU är det 100 % bestämt! Den 18 Juni åker jag äntligen, äntligen, äntligen iväg! Jag ska till min kompis (Julianna) vars mamma är halvsvensk och bott granne med mig på somrarna med sin familj när de vart och hälsat på familj och vänner.
Hennes pappa är amerikan och de bor i Utah!
Så alltså..jag ska dit under 3 veckor...alltså över midsommar, 4th of July, och sen åker jag hem ungefär den 7de Juli. Jag kommer åka helt forever alone i ca 14-17 h och få klara mig helt själv från Köpenhamn-Paris och från Paris till Salt Lake City. Lite nervöst?? Närååå, inte aaaaaalls. 
Men det ska bli jättespännande att få kolla hur det faktiskt är att bo där och inte bara få se lixom NY, LA osv där man bara får se alla Amaaaaaazing saker men inte hur det är lixom en helt vanlig dag där. Jag kommer antagligen försöka uppdatera medans jag e där och ta massa bilder eftersom det är så sjukt fint där! 
På sommaren är det som jag förstått ungefär 30 ° och ökenklimat medans det på vinterna är massa snö och kallt! Precis som det ska vara ju? 
 
Slänger in några bilder här så ni får se ungefär vad det handlar om! 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Inte baby

White girl Hulia

Svar: har du kul bibie?
Julia Persson

2014-01-14 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: