Godmorgon!

Julia Persson / 19 Januari, 2014 - 10:43 / Allmänt

Ligger fortfarande i min säng och kollar inta/fb/bloggar som jag alltid gör på morgonen. Kunde sova hur länge jag ville men ställde ändå klocka vid denna tiden så jag inte skulle sova bort hela dagen, det är så jobbigt när man här det haha! 
Ska iallafall upp nu (läs snart) och skölja ur oljan från håret, fixa till mig lite, lämna in min mobil på lagning och sen kolla på världscupen. Efter det blir det isåfall iväg till Ninja. 
Jag red henne igår i ridhuset och hon var så fin! Jag märkte verkligen skillnad på när jag tar mig tid att slipa på detaljer redan i börjar av passet i vara skritt vilket betyder att jag flyttar henne åt olika håll, på volter rakt spår, gör halter övergångar osv. Det tog ett tag att få henne loss och bärig men hon var superfin sen! Gjorde endast någr galoppfattningar som blev bra, och sen räckte det där, jag hade jobbat henne länge i trav så hon blev lite trött efter att ha fokuserat 100 % så länge. Min lilla ADHD häst ❤️❤️ 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: