Nostalgi

Julia Persson / 01 Januari, 2014 - 02:41 / Allmänt

När alla gått hem härifrån och bara Johannas familj var kvar så bestämde vi oss för att kolla igenom lite semesterbilder och bilder från förskolan hahha. Fotade lite snabbt från Tvn så det är ju inte de bästa bilderna men söta endå. 

Kreta 2009 

Såhär sjukt brun blir jag av 2 dagar på Kreta.. Tänk då efter 1 vecka...hur går det till?😨













Och en när vi var 6 år gamla haha: 

Jag, Emma och Johanna. Hur söta lixom?
Postat av: Philippa ♥

Hej jag är n seriös tjej som vill satsa på bloggen, skulle du vilja bli min bloggpartner? Jag bloggar om hästar och massor utav annat, vill satsa mot toppen och nå de högre höjderna, intresserad? Tveka inte att skriva tillbaka till mig på [email protected] :)
Kram

2014-01-01 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: