Oh it's a rainy day

Julia Persson / 10 Januari, 2014 - 16:06 / Allmänt

Hej på er! Fick sluta tidigare och har på så sätt lyckats få en halvtimme över, som jag tänker lägga på bloggning! Har nyss varit ute i ösregnet och cyklat ill ninja samt promenerat 2 km med henne.  Hennes ben var mycket bättre idag, svala och inte alls lika svullna. Super! 
Ska bara byta om och packa alla saker sen är jag redo för ett pass på gymmet med Johanna! Åker hem till henne direkt efter och har Twilight-maraton..sover över med såklart.
Eftersom vi ska kolla på film kommer jag kanske bara slänga in nåt litet här mellan nån film eller så, kanske hinner få upp det där inlägget jag pratade om igår också..
You'll just have to wait and see.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: