Puuuust

Julia Persson / 08 Januari, 2014 - 22:09 / Allmänt

Sitterv vid bordet, nyduschat och fett redo för kudden kl 10 på källen! Bra jobbat! Idag snackar vi verkligen effektiv dag! 
Skola, Ninja, 1,5 h matte och pass! Inte helt fel! Har även hunnit kika lite på Afrikaläxan....går inge vidare bra..funderar på att byta ämne att skriva om..
Skulle skriva om svält, men vi klickar lixom inte, känner inte att jag intresserar mig av det utan jag ska nog ta och se om jag hittar något annat.
Har svenska imorgon ändå så tänkte lägga 100 % på det då och fokusera så jag kan bli klar nån gång. 
Imorgon är det skola som vanligt ju, sen tränar jag lite snabbt och efter det är de dags för hoppträning! Hoppas på att kunna hoppa lite mer nu än vad jag gjort de senaste gångerna. Ninja är inte riktigt i toppkondis än men vi är på god väg!
Tror jag ska ut och rida på Fredag om vädret tillåter så då kör vi lite kondition och sådär. Blir nog supeeeerr.
 
Tänkte även dra på Body combat träning kl 5 på fredag..kan ju vara trevligt att starta helgen  lite sådär.. svettigt?
Älskar verkligen Combatpassen, de är en blandning av koordination, styrka och kondition! Superroligt...ska se om jag dra med mig Johanna...latmasken :*
Känner ni mitt bloggmode jag kommit in i btw? Milslånga inlägg på kvällen ju! Diggar ni det? Eller mer skitinlägg på dagarna kanske? Var inte rädda för att kommentera önskemål! Allt välkomnas med öppen famn!
 
I can´t change even if I try, even if i want to, I can´t change. 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Jag gillar långa inlägg

2014-01-08 @ 22:39:37
Postat av: Inte baby

Skriv om baby

2014-01-09 @ 02:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: