Rainy monday

Julia Persson / 06 Januari, 2014 - 15:36 / Allmänt

Fyyyy vilken seg dag. Känns som om jag gått runt med klister på skorna hela dagen haha. Jag och Johanna gick ju och la oss liiiiite väl sent igår hahah. Eller man kanske ska säga "idag". 
Vi släpade oss iallafall upp vid halv tolv (applåder) och sen stack jag hem ganska fort. 
Har gjort lite matte och börjat på mitt Afrika-arbete. Duktigt värre! 

Mamma och pappa åkte någonstans nyss så jag försöker hitta på något...hår inte så bra. Vem vill lämna soffan en dag som denna hahha. 
Jag måste iallafall hursom åka till ninja och rida litegrann. Inte världens roligaste dag att ha häst på, men vad gör man? Det är ju mysigt på sitt sått ändå. Tackar för att vi har eget ridhus iallafall. 

Imorgon ska jag och mamma åla till mormor iallafall så får vi se vad vi hittar på! Update kommer! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: