Släck ljuset plz

Julia Persson / 15 Januari, 2014 - 09:15 / Allmänt

Asså..imorse....no words. Jag ville bokstavligen kasta mobilen ut genom fönstret, ut i rymden 1000 mil härifrån och sova till ikväll, äta, gå tillbaka till min säng och upprepa proceduren.
Jag har nog aldrig varit med om en segare period än den här? Jag förstår varför folk i soligare länder är gladare än oss i Sverige haha.. Eller ta bort detdär "haha:et" för det e fan inte kul asså.. JAG BEHÖVER SOL NU! 
JAg orkar verkligen könna mig extremt utmattad varje dag och varje kväll och varje morgon också för den delen. Måste bli lite kontroll på mina rutiner nu asså. SÅ som jag håller på nu fungerar inte asså.
Måste nog ställa in mobilen på sovläge typ 20.00 annars kan jag aldrig koncentrera mig på att sova..så får det bli. Absolut.
 
Spanien 2012
 
Olika bilder från sommaren 2013...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Falsterbo..<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 GE MIG SOMMAR NU!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: