Sovmorgon

Julia Persson / 13 Januari, 2014 - 09:50 / Allmänt

ååååh, kunde sova till 08.30 och ändå hinna till skolan i lugn och ro idag! SÅ skönt! Är tyvärr sjukt trött men ändå bättre än att behöva hoppa upp 6.15 på morgonen...
 
Igår var jag ju och åkte skridskor från 11-14. Det var sååå längesen, i början kände jag mig verkligen som bambi på hal is. Efter ett tag kom konståkningsfellingsen tillbaka och resten av tiden gick det faktiskt väldigt bra! Eller så pass bra det kan va när man inte åkt på 2 år. Men detta ska verkligen göras om, skitkul! 
Efter det hängde jag med Clara hem och vi kollade i stort sett på film resten av eftermiddagen.
Vid 18-tiden kom hanna till mig så gick vi ut och tränade 1,5 h ungefär. Vi sprang, och pausade då och då för att göra lite styrkeövningar. Vi sprang även upp och ner i en trappa som finns på vägen där jag brukar springa. Verkligen jättebra träning. Har inte så mycket träningsvärk idag tack och lov trots min aktiva söndag. 
Idag blir det plugg..måste skriva färdigt min Nelson Mandela-uppsats. Matte också. 
Ska såklart till Ninja och rida. Tänkte köra lite bommar idag och få henne att lyssna trots att det finns superskojiga bommar framme. Vi brukar få lite tekniska problem när vi plockar fram bommarna. Därför extra viktigt att träna på! 
Efter det hade jag planerat att få in ett Body Balance pass på gymmet. Men vi får se hur det blir med det. Jag kanske är alldeles för trött. 
 
 
 
 
 
Bild från förra sommaren. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: