Sunday

Julia Persson / 05 Januari, 2014 - 16:14 / Allmänt

Oh happy day! 
Sov till 12 och vaknade av mig själv, låg och drog mig en stund innan jag gick upp. Fixade mig och sen stack jag och mamma till SR för att hämta några saker vi fortfarande har kvar där. Hittade min martingal och gramantyglarna jag varit av med hur länge som helst😀 

Tog även hem ett täcke och lite annat grejs. Måste verkligen rensa bland mina gamla saker nån dag. 

Jaja, efter det så åkte vi ut till stallet och jag red, Ninja var superfin! Jobbade jättelänge med bara skritt/travarbete med massa, massa övergångar och halter. Red även serpentinbågar och mycket volter. Efter tag fick jag loss henne och vi kunde få till ett bra galopparbete i båda varven på slutet!
Riktigt nöjd med både häst och ryttare idag!😀 

Nu blir det lite hockey, innan vi åker hem till Johanna och kollar Sverige-Finland finalen! Jag och mamma åker o fodrar hästarna och sen sover jag hos Johanna! 

Fett inlägget blev längre än väntat, men mycket att berätta👌😀




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: