What now?

Julia Persson / 08 Januari, 2014 - 09:01 / Allmänt

Oh herregud va seg jag var i morse. Det var fan inte lätt att dra sig ur det varma täcket och försöka förvandla mig själv till något lite mer människo-likt. 
Fick boosta mig själv med mitt kanelte och sen var jag som en ny människa! Nej knappast, men lite bättre blev det iallafall.
Idag kör jag på mysoutfit med svarta jeans från Dr Denim, grå stickad träja med luva från Hollister och en marinblå beanie från hollister den med. Uggsen är på såklart.
 
Sitter just nu på svenskan och försöker hitta någon form av inspiration till att skriva på min artikel om svält i afrika..det går inte sådär jättebra precis. Hittar ingen bra information om det eller bra debattartiklar. Men aja, det löser sig. Nästa lektion (som tidigare vart HK) är nu matte i ca 2 h som jag iiiiinte är så taggad på. Min hjärna är inte riktigt igång än. 
Hoppas iallafall att ni får en bättre skolstart än vad jag fick och jobba på nu! ;)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: