Live update

Julia Persson / 09 Maj, 2014 - 14:35 / Allmänt

Nolla i grunden och en usel omhoppning räckte till en 6:e klass i min första klass här i Skyrup! Mest visa hindren och känna på banan lite. 
Förväntade mig mer av framridningen än en stor pool. Det var verkligen under all kritik, men tack o lov så fixar dom till den nu. Kunde hoppa Ninja där 2 språng sen gick det inte mer. 
Men ändå nöjd med tanke på förutsättningarna och att ninja kastade av mig precis när jag skulle hoppa upp o rida fram. Hon blev helt knäpp när jag hoppade upp med min livsfarliga regnjacka...inget allvarligt men otroligt kladdig och smutsig blev jag. Hade lera över hela benen och ja, allt. 
Men vi löste det, tänkte positivt och gjorde det bästa av det! 

Nu ska jag fortsätta kolla på LA:n och sen trimma Ninja litegrann. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: