sommarlov, härliga sommarlov

Julia Persson / 21 Maj, 2014 - 10:41 / Allmänt

3 veckor kvar...ca 15 skoldagar..asså uppladdningen inför sommaren kan inte kännas mer härlig just nu! 3 äckligt jobbiga dagar kvar med typ 5 olika inlämningar/prov men sen är chillmodet aktiverat på riktigt! 
Idrott, spanska, musik, SO är HELT klara nu för denna terminen. SÅHÄR skönt! 
Snart välkomnar vi sol, brännboll och mysiga lektioner utomhus. Vi kan ju hoppas det blir fint väder den sista tiden nu, så man får lite extra energi. Sen skolavslutning, och då är det endast 1 VECKA. 1 FUCKING VECKA KVAR!  

Den 20 Juni aka midsommarafton korsar jag atlanten och landar i New York. Tyvärr endast på flyplatsen med wathever haha. Nästa flyg 5 h senare är jag påväg till Salt Lake City. Stannar där nån vecka innan vi tar bilen till Los Angeles. På vägen väntar även ett stopp i Las Vegas. Asså jag får rysningar bara av att skriva detta...är så fruktansvärt glad att jag fick denna mäjligheten, tack Julianna, Lisa, Joe, Sophia, mormor,  M o P! 
 
Ska äntligen få chansen att uppfylla en av mina drömmar! Kommer vara sjukt ensamt på alla plan och långa flygtimmar, men fruktansvärt värt det, tur det finns internet iallafall, så jag kan ha lite kontakt med los friendos. 
3 veckor senare åker jag förhoppningsvis hem med massor av roliga minnen, bättere språkkunskaper, nya vänskapsband knutna, och en full ryggsäck med erfarenhet. Okej, jag ska sluta tjata, MEN JAG ÄR SÅ TAGGAD PÅ SOMMAR. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: