It was a great day

Julia Persson / 21 Oktober, 2014 - 22:49 / Allmänt

Åh dagar som denna behöver man bannemig oftare!
Har varit glad och pigg hela dagen!
Inga sura miner eller alllför många gäspningar heller, och det är något som inte tillhör det vanliga...
Känner mig taggad för det nya arbetsområdet i skolan om etik och moral och att träningen med Ninja gick mer än bra gjorde ju inte saken sämre precis. Hann även med en sjukt bra arm/magpass innan stallet med, fick superbra kontakt med musklerna och ja, det gick helt enkelt super! Kör ett pass innan skolan imorgon med, så har jag gjort det liksom. Har nämligen både matte med Sofie och träning för Sofia efter skolan, så inte mycket tid över där inte. Men jag gillar det, att vara upptagen och ha planer varje dag-även fast man ibland behöver a day off.
Gaaaah, kommer fortsätta med mitt sjuka höst-inspoflöde tills vinterdeppen kommer och allt bara blir grått och mörkt igen. Så njut mina vänner, vi får helt enkelt se hur länge detta håller i sig! Förhoppningsvis längre än normalt! Jag tror nämligen jag lärt mig uppskatta vardagen mer och glittra och glänsa även i alla de vanliga sakerna man gör dag ut och dag in.
 
 
 
 
Så out n about, glittra vidare peeps!
 
 
Btw,håller på att ladda upp bilder från USA åt er....mycket, mycket bilder att gå igenom..
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: