Julia Anna Louise Persson Thulin

Julia Persson / 27 Oktober, 2014 - 23:41 / Allmänt

Japp, thats me. En tjej på 15 vårar som är lite för besatt av att ta bilder av mig själv, måste lära sig att inte alltid ta saker på så stort allvar och kanske ibland bara sätta sig ner och andas en stund. 
Jag älskar att läsa tjocka böcker, och dricka latte men hatar actionfilmer och att cykla i motvind. Har även en otrolig kärlek till Kalifornien (LA) som jag besökte i somras. 
Jag tycker om att tävla och tävlar ibland i lite mer än jag behöver. Mitt motto är väl ungefär "livet är en tävling, och jag ska vinna" vilket inte alltid är sådär superbra. Ett annat halvbra motto jag lever efter är "allt eller inget" som också förstört en del saker i livet. Gör jag något, gör jag det till 1000 % annars skiter jag i det totalt. Vilket kanske är bra i vissa situationer men kanske är mindre bra andra. 
Jag älskar även hästar och hoppning vilket jag planerar att arbeta med i livet. Hur jag ska komma dit eller finansiera är dock en annan historia som förhoppningsvis kommer lösa sig så småningom. Min satsning och vad jag tänker på hästfronten kommer dock komma i ett annat, lite längre inlägg senare. 
 
Jag äger en egen D-ponny vid namn Ninja som jag haft i drygt 1,5 år som jag delar denna galna berg och dalbanan, also known as livet med. Vi kämpar på tillsammans alla dagar i veckan och gör allt för att lyckas med våra mål. Men nog om det. 
 
Jag, tillsammans med min familj bor i en helt vanlig villa, i en helt vanlig (och tråkig) by ( Staffanstorp) i södra Sverige. Här går jag sista året i grundskolan och lever mitt liv. Jag kommer nästa år även tillbringa mycket tid i universitetsstaden Lund där jag troligtvis kommer gå gymnasiet. Men allt detta komemr ni ju såklart få höra mycket om som tiden går. Nu kommer jag inte på mer om mig, men är det något ni vill veta så feel free att ställa frågor i kommentarsfältet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: