Två dagar på sidan

Julia Persson / 26 Oktober, 2014 - 10:42 / Allmänt

Vad konstigt det känns. Att stå på sidan. Både igår och idag har jag varit på tävlingar utan att själv delta. Jag kan inte säga att jag gillar känslan, men det är lite roligt att faktiskt se allt, hur folk beter sig och hur galet allt är. Igår på hopptävling och idag på dressyrtävling. Finns nog inget ställe där man kan uppleva så mycket olika känslor på samma gång. Ilska, glädje, kärlek, passion och allt där emellan. Det är en otrolig sport, och jag är så glad att jag får ta del av den. En sån bred sport, men många olika sorters människor och väldiga åldersskillnader. 


Nathalie från igår, grymma ungen nollar sin tredje LA! Stolt hästskötare! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: