1/1 2015

Julia Persson / 01 Januari, 2015 - 20:55 / Allmänt

Såja, då var nästan den första dagen på det nya året avklarat :D

Alla har tränat, varit supertrevliga mot alla ni mött, endast ätit grönsaker, eller kanske städat? är ni helt nya människor? Hehe, nä skämt åsido men jag tycker bara det är ganska intressant att läsa och höra så mycket "nytt år, nytt jag" osv hela tiden. Men jag menar, klart det är ett nytt blankt papper, men herregud så stor skillnad är det inte. Jag tycker alla dessa nyårslöften är så himla överskattade. Take a chillpill lite här va. Hur många gånger har man inte lovat sig själv att sluta äta godis och träna 9 ggr i veckan vartenda jäkla nyår? Men sen slutar det med att man väntar tills nästa nyår och lovar sig själv exakt samma sak ännu en gång.
 
Hallå, hur tråkigt kan vi göra det?
 
Ifall man verkligen kommer ta tag i kost och träning kommer det inte behövas något nyår för att det ska hända. Har ni någonsin hört om någon person som säger "jag gick ner 20 kilo detta året tack vare att jag lovade mig själv det på nyår!" Det har iallafall inte jag. Jag tycker det är skitbra att alla blir preppade och inspirerade för att få börja om på nytt. MEN SNÄLLA. Ta det lugnt och lev lite! Gör nåt skoj och må bra! Sätt inte för många måsten, för de kommer av sig själv under året ändå!
 
Hoppas ni får det år ni förtjänar och att ni har ett skitkul år!
 
Jag vill verkligen påverka mitt år 2015. Jag vill inte lämna något åt slumpen, och liksom till 2016 tänka "äh om jag bara hade gjort det så hade jag kunnat göra det osvosv."

Men det kommer ni ju få ta del av så som året går!
Puss
 
Från coolaste resan jag gjort. USA 2014
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: